2024年8月9日 星期五

香港道壇乩文啟示,《出埃及記》與《啟示錄》破解上帝回歸日子相同

最喜歡用異象俾啟示,這次得張相片難講,但係在29/7就幾有趣,今日六月廿九日係出山吉日。另外道壇昨天廿八日又貼“心經直說”與乩文,如下:

 

 
  
 
解說:首先上一頁,又係標示顏色字,兩組各六個字,下面提「能破(解)」,「生死長夜癡暗」,意思一個漫漫長夜歷生死。符合出山的同一個晚上有事。另外這六個字作「六月」,上下兩段所有字加晒係「三十」,這個月冇這日,只預備計數。下一頁,又有兩組黃色字,各有「八」個字,兩頁黃字加晒廿八個,另外這裡還包含兩個「一」字,合共又係「三十」,上段寫「無有一」,即一增一減,再標題與下面各有「」字,咁就係廿九日與月初一了!另外這兩句八個字自減一,就係七月初七,還需唔需要加外面兩個一就唔知。「德()」「此出世」,又係叫我等
 

 
 

 
 
解說:首先這篇乩文係上個月的,上面第一頁內容只有兩個數字「一二」,旁邊「不外」如是,下連住「丹()」,首先用作個位數,另外農曆日期就係單數,「一」加月份,「二」加日子,就變六月二十九日。只用單數「一」加西曆係8月3日。「施(使)」「自()」,聖天使名字有「蕙」字。另外留意左上的頁數,下面第二頁,首先發現頁數有錯,又計下數,一加二係三,二乘三係六,三乘六即十八,上頁「一二」作「12,加埋「三十」。還有一張道壇貼文截圖,他將心經分開咗,變成與乩文連接三頁,又出怪招,心經那頁係十六個黃色字,還有兩個「一」,即係「十八」,乩文頁一內容有「一二」,頁數寫「1、2」,下頁「2、3」,18+1+2+1+2+2+3=29,又係二十九,可玩嘢!先提字謎提示。「難在於人」,「沐(/)息()」,這裡講到修煉係有難度,而破解都係,要睇清楚自然明白,而木聖人睇清楚。「呼()神交/教」,左打橫「境功因」,「然一夫()氣(喜/)」,意思天父 就係一哥,教用一字玩,要境全功就係個「一」字,這一字可增可減。首先頁數提示係「三十」,一增一減即廿九日與初一

跟住還有一個變化。道壇將“心經”連上兩頁乩文,組成三頁,首先“心經”有兩組八個字,上一組「」,而下一組亦有「」,即係上組減一,下組加一,即農曆七月初九日;乩文頁數編寫,「頁1共2頁」,「頁2共3頁」,寫錯就係組數字,1+2+2+3=8,內容講一增一減,最後一句「然一夫氣」,可作「現一負起」,即先減後加,8-1=7,8+1=9,同係七月初九日,另外乩文第一頁有「一二」即「12」,這是西曆8月12日。我講咗好耐,上帝 返嚟就先有兩次郁手,頭二七(做忌),頭係七月,二加七即九,原來一早俾咗啟示,只係估佢唔到。《歷上》破解就提到好早俾咗我,原來係這個「頭七、二七」;還有一個候補日期,九再變,係因歌「二七一十四」,即七月十四日,當晚凌晨七月十五日係鬼節開始,鬼門關大開就啱啱好,唔係初九就到十四。
 
另外美國黃石火山終於有異動,在23/7 噴熱泥水,搞到雞飛狗走,已經封咗唔開放,youtube 影片無法在這播,自己上去搵。

原本想繼續解《歷上》,但發現聖經還有補充,亦如道壇乩文日子,如下:
 
《出埃及記》
12.1耶和西、說:
12.2「你們月為月,為
12.3你們說:本羔,一一隻。
12.4,吃隻羊羔壁的取一。你們羊羔算。
12.5疾、一羔,你們或從綿羊裡取或從羊裡取
12.6要十四黃昏的羊羔
12.7羔的房屋上和門
12.8羔的

解說:先睇字謎有冇指示,《出》12.1最後「亞倫」,說字唔計,組字數會係兩個與變四個字,「華及(神給)亞()」,「在地摩倫(魔亂)」,意思上帝 現在給指示,人間給魔鬼搞亂晒《出》12.2「以之(兒知)」,倒轉「首年正本要」,意思人子知道要由本年開始撥亂反正(審判)。這裡又要計算了!《出》12.3 「吩色(分析)眾()初/」,「咐()」、倒轉(會父),意思破解與計算冇錯,似暗示最早()日子,記得準時到大會與天父會面。老大「算無遺策」,知我解得通,已經寫定咗。「列月日要(用)」、「各按父羊(附樣)」,意思這裡還有月份日子,跟據所提供的資料分類。就係最後一句的「一一隻」,這些講貢品一類,包括後面的「歲」數,還有「一」字,「一加一減」,這節還有「月、日」字關連亦同。《出》12.4「家()少了」、「是太不就()」,意思如果加完唔清楚,因為數字唔夠。「本隔鄰共」、「預要著量」、「備數飯()」,意思有些在隔鄰即連接可計,預咗數備用,數字可以用完再用。這裡就教咗計算方法。《出》12.5「殘歲(鏟衰)」、「的(敵/)棉()山可」,「都以(到矣)」、倒轉「以都(兒到),意思要鏟那些無神的衰公,全部要瞓在山墳,到時間啦。另外嫡子到了;亦暗示亦會歸天,這裡應該還有時年計算。《出》12.6「留本在」、「到日時」、「侯()會了」、「以列眾」、「全把/爸宰」,意思只留低追隨神的人類,到那時日,大會之後,已經點咗名的,上帝 就郁手鏟除《出》12.7「各要點」「家左楣(加咗未)」,留意這裡跳很遠組字,就係個「」字代表在前,有時會暗示倒轉,意思提示重點內容要解清楚。「血()」,倒轉「框()塗()」,意思做法都係為人子鋪路《出》12.8「羊/人子肉烤(郁後)」、倒轉「餅與用(並於同)」、「同()苦無了」,意思當羔羊(人子)出山,在同一個晚上,會先掃除一班搞事之人,等大家唔駛俾人逼害。咁日期呢?留意章節號「12.8」,即西曆8月12日。跟住計埋前面數字,首先「日」與「十四日」,就係「廿四(24)」,關連中間有六個「一」,加十四即「二十(20)」,合併2024年為首,加12.5的「一」係25年,再加12.2的「年」係26年,2024至26年係世界審判期,而加晒中間的一係三十,即2030年人子歸天,全部就係三十一(2031年),已經提咗唔夠數字用,要用完再用,另外加晒「一」字係七月。「初日」倒轉減上節的,即係九日,農曆七月初九日,與西曆相同一天。另外「日」加下面六個一,就係七月十六日,初九出山係頭七,二七就係這天。用「十四日」加上節「一」,七月十五日就係中元節(鬼節),鬼門關大開。

《出埃及記》
12.9不可吃不可吃、腿、,用火烤
12.10留到早晨留到早晨了。
12.11你們吃穿吃;
12.12我要埃及地埃及地的,是牲畜,埃及的 神。我是華。
12.13這血你們的房號;我這血你們。我你們你們。」
 
解說:上面講到郁手,這節號「9」亦配合初九出山。數字「五」,還有下面四個一,總和都係「九」,配合上篇七個一,都係指七月初九日,另外只計四個一,七月初四(7/8)就係立秋,這天都係吉日,7.3提到「眾初(中咗)」,原本最早初九,現在多咗初四,係揀最初還是中間呢?上一部份的日子,初九係最早,這裡變咗中間,記得《啟示錄》記載,耶和華說:『我是初,我是終/中)。』而三個「初」日,中間係初九,而只睇這部份,還可計初五,初九就係終,睇下是否估中?初四都會落街望下天。解《出》的字謎,首先數字單位,「臟點切/切見」,提示大會莊嚴(臟點)隆重,要準時到達會面;還有內臟點切呢?即係要劏咗人先。又一組字奇招。《出》12.9倒轉「著()水()斷生」?「煮()帶頭臟()」,意思重點係邊個話信科學唔駛死,研究宇宙、生命點出現,聖經已講明係神造的,造物主掌控生死輪迴,生命冊在神手上,中國傳說陸判的生死簿,人類根本睇唔到,亦冇改過,邊嗰在廢噏呃人,而且僭越 上帝《出》12.10「剩()點要火」,「可下若()用燒」!意思上帝 聽到火都起晒,唔收口收皮,下一步就用火攻收拾你哋!留意這節號10即初十,亦重複寫「留到早晨」,暗示瞓醒有嘢睇,上帝 淩晨後出手。《出》12.11倒轉「穿帶腰(傳大要)」(羊要大傳)、「束()拿趕」,意思上帝的話,要羔羊(人子)通知追隨神的國家,盡速與魔鬼劃清界線,捉拿與驅趕他們離開。「間腳(奸卻)/走」,意思西方那些垃圾經濟世界玩完,個個出貨走路,全部都冇錢嘅(手緊)。倒轉「這地杖鞋(將佳/揩)」、「是華逾節(遇折)」,意思這時中國就會好境;另外未來亦有挫折(揩嘢)。上面年數有2030-31年,就係大變之期。中國人新年唔會買鞋,就係鞋鞋聲好難聽呀,如唉聲嘆氣。《出》12.12夜/耶巡頭」、「為()行把生」、「那無都()」、「論()又()」,意思上帝 在夜晚巡查作開始,對那些違背良心,冇仁義道德之人,以為可以主宰生死,要將他們鏟除,人子亦將會出手,直至他們全敗。留意章節號12.12,正符合西曆12/8《出》12.13要所屋()」、「住()記過」,意思人類所作一切惡行, 全見到會一一記錄與追究;「人在做,天在看」。「就及時」、「越()侯()」、「擊必到」、「埃生(乃新)災」、「臨身滅」,意思到咗時間,月亮之後,就會初次出手消滅叛徒,還暗示一個月後,出大事了!這節號13亦跟番日子,上節提「夜」夾番「月」。跟住睇埋初與終:

《啟示錄》
22.12「看哪,我罰在我,照各人行的應他。
22.13我是,我是梅戛;我是的,我是的;我是,我是。」

21.6他又我說:「了!我是,我是梅戛;我是,我是。我要白白口渴的喝。
21.7的,必:我要作他的 神,他要作我的
21.8有膽的、的、的、的、淫的、的、的,和的,他們的次的。」

解說:;《啟》22.12-13《出》相符,節號與西曆日子相同,另外章號22減節號13,12,即農曆初九、初十。解字謎,「必來」、「賞()要所報」、「罰()必行應」,意思上帝 必然到來,要兌現預言(審判),佛(人子)會配合行動。「法先末終(/中)」,「拉俄首後(守候)」,意思最早拉攏俄羅斯配合待命,而阿拉伯亦先效忠,法國後來亦會加盟。有預言未來法國落難,俄羅斯去救佢。《啟》21.6-8,最後「第二次」提倒轉擺後,而最後節號,就係農曆7月與西曆八月,夾番上面日子,還有數字,正符合聖期一與二兩天。《啟》21.6「都()阿法」、「成拉俄」,「終泉(中傳)那人」,「將命給」,「水()」,意思接上篇的拉攏阿、法與俄三國,講清楚 上帝的命令,人子初掌管中國,人類生命由誰所賜,他們要支持才得的庇蔭《啟》21.7受()」、「勝承(聖城)」、「這為子()」,意思必將聖城(香港)交給人子為根據地,這是聖旨《啟》21.8惟怯不可殺」,「憎()亂()」,意思對敬畏神的人不能傷害;招攬佛道修行者為用。「術()拜像切(/給)分/)」,「偶()慌/謊燒火是」,「邪說就這死」,「話就著磺裡(王理)」,意思講清楚燒香拜神佛係人類的本份,上天國都要積功德,拜神、拜祖先都有分攞,話係封建、迷信,又話驚火燭,謊稱煙火對地球有害,對人體有害會死人,亂立法罰人;如果那些人堅持要反對解除禁令,就交給人子處理,而這些邪說的人才該死。「第次的死」暗示用兩次
 

彌勒 (細造物主)
甲辰年七月初五日

沒有留言:

張貼留言